lördag 30 juli 2011

Sommarträning


Jag har försökt hålla igång med träningen hela sommaren och det har gått ganska bra. Här i Strömstad hade jag starka planer på att springa iallafall några gånger. Så jag packade löparskor, sportbh, träningströja, Iphone-hållaren och till och med träningsstrumpor... bara för att upptäcka att jag glömt löpartights. Genomsökte både min och Johans packning för att hitta något substitut, men varken jeansshorts eller kjol kändes passande.

Först igår kom jag in till stan för att köpa ett par byxor och idag kom jag ut på en löprunda. Lite trött efter vin hos Johans släktingar i stora huset igår och sänggång först vid två, och gassande sol samt att det var lite tungt eftersom jag inte sprungit på några veckor. Men jag överlevde 5,3 kilometer runt Lökholmen och nu ser jag fram emot ett dopp i havet. Vi har underbart väder och just nu vill jag aldrig åka härifrån...


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Frida sa...

Vad duktig du är!! Jag har också hållt igång denna somnar o det känns skönt när äntligen mina kg börjar försvinna. Idag blev det 4 km på Kungsholmen. Kram på er