söndag 3 juli 2011

Farmorshelg

Den här helgen har vi haft en riktig farmorshelg. Igår fyllde Johans farmor 90 år och hela släkten samlades för överraskningskalas. Även min farmor var bjuden.



Nadia och pappa på tuben


Mamma och Olivia


Tre fina damer. Min farmor längst till höger och Johans i mitten.


Fin bild på Olivia


Idag var det farmorsdags igen. Nu åkte vi till Täby och hälsade på min farmis som hade sytt ihop en mycket trevlig syssling- och pysslingträff med sin systers barnbarn och barnbarnsbarn och dessutom lagat en massa god mat. Min farmor är helt fantastisk. Och så trevligt det var! Vi åt gott och fann varandra och barnen badade i den kalla bassängen tills de var blå om läpparna.




Slutligen: idag blev jag faster!! Felix och Siri fick en liten Frank med långt mörkt hår. Hurra!!!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: