lördag 13 juni 2015

Pepp!

Idag gifter sig våra fina vänner Malin och Erik! Solen har skinit med sommarvärme sen igår och redan på dagen hämtade Ing-Mari våra kids och åkte ut till landet. Jag var lite ledsen att jag inte hann säga hejdå men sen när jag kom hem efter ett möte som varat hela förmiddagen, drog jag ett djupt andetag. Vi har halvdag på fredagar under sommaren och denna halvdag struntade jag i att jobba, mer än att svara på några mail och boka några möten. Sen tog jag den brassestol som jag köpte när jag var gravid, min deckare som jag läst på i flera veckor, och knallade ned till Vasaparken. Satt där i en timme i solen, läste ut boken, lapade sol och bara njöt. Precis vad jag behövde!


Sen hem och byta om till svalare kläder och så stack jag och Johan iväg till Hornstull och träffade upp de andra bröllopsgästerna och vännerna på Lasse i Parken. En superhärlig sommarkväll och nu börjar det dra ihop sig för bröllop!


Inga kommentarer: