söndag 14 februari 2016

Shopping

Den gångna veckan har jag shoppat loss både fysiskt och på inturnetz. Mest till Nadia som fyller år på torsdag, men lite åt mig själv också...

Blankens hade rea på sina fina skor så jag högg och beställde två par. Vabbade en hostig men pigg Elias i måndags, och han hjälpte till med uthängningen av det stora paketet. 



Ett par fina kängor men de var lite stora så jag beställde ett par till i storleken under. Men de var för små så nu måste jag skicka tillbaka dem... Sånt tycker jag är jobbigt. Nätshoppingens baksida.. Skor är svårt! 



The live version. 


Och så ett par "flip flops" i skinn till sommaren. 




Förra fredagen var jag på en mediegrej på Sturebadet. Fick afternoon tea, meditation och bad och bastu, vilket skönt sätt att avsluta veckan på! 


På vägen hem genade jag genom Zara och såg en klänning på en reaställning. 149 kronor, vilket kap! Har fått massor av komplimanger för den och kul med nåt som inte är svart eller grått. 


Det var mina inköp det! Till Nadia har jag köpt lite lego, en mysig pyjamas från Geggamoja, en matchande munkis och tights från Mini Rodini-rean (Oliven fick en tigerklänning till sin födelsedag i mars) och ett scrapbooking-kit eftersom hon vill göra ett fotoalbum. 

2 kommentarer:

Anonym sa...


JÄTTEsnygg klänning!

Kram

Å-M

Julia sa...

Tack! Kram