onsdag 16 april 2008

Happy days

Livet är allt bra jäkla fint ändå. Konstigt nog (eller kanske inte) ger den mammalediga existensen mig en massa energi. Igår var jag på mammagrupp för första gången och träffade iallafall en riktigt trevlig tjej som jag fikade med efteråt. Hur mycket härliga vänner jag ändå redan har så gör det mig himla glad att träffa nya människor också. Gick ut i solen sen och njöt över att bara kunna spankulera omkringi vårvädret. Sen sov Nadia och jag lite middag på fårfällen i soffan, mage mot mage som vi brukar. Och igår fick Maria en liten kille! Härligt med nya liv och nya mammalediga. Idag kommer tjockmagade Sandra hit och fikar och sen kommer mamma en stund och sen ikväll ska Nadia och jag på bjudmiddag med några från jobbet. Fullspäckade dagar och ändå så totalt kravlösa.

Inga kommentarer: