måndag 20 juni 2016

Uppryckning

Det går månader mellan inläggen just nu och när jag väl kommer ihåg att jag har en blogg så känner jag mig så urless inför tanken att börja just på detta vis, att jag aldrig kommer längre än till just den tanken. Men nu blev blogginlägg efterfrågat, så jag kör en liten uppryckning. Då kör vi!

Vad har hänt sen sist? Allt och ingenting. Nu senast en veckas break från storbarnen som fick tillbringa första sommarlovsveckan med farmor på landet. Jag tror att det var välbehövligt för oss alla. Johan och jag fick njuta av en tjatfri vecka och enkelheten av ett enda barn, Nadia och Olivia fick ha det mysigt tillsammans på landet och bråkade inte ens, vilket de gör non stop här hemma... 

Mamman fick passa på att praoa som partyprinsessa, med två fyrtioårsfester, aw med skolmammor, båttur och utekväll med kolleger och sommarfest med jobbet. Kände mig helt slut i fredags kväll efter att varit bakfull näranog varannan dag och minskat på träning och ökat med motsvarande tryck på onyttigheter (men har fortfarande inte ätit godis eller choklad sen nyår!). Men det var välbehövligt, jag har haft så himla kul och alkohol har ju helt klart en gynnsam effekt vad gäller att lära känna nya människor. 

Partybrud #1

Partybrud #2

Partybrud #3 - Fick slussa med båt och vin (inklusive kollegas öl)

Nu jobbar jag näst sista veckan innan semestern och sen bär det av mot lite olika destinationer. Det tar vi sen, ska försöka bli lite bättre på att uppdatera. 

2 kommentarer:

mams sa...

Du ser så smal ut !!!
Puss

sis sa...

sa himla vacker!!! saknar dig!