måndag 14 mars 2016

Djupt andetag...

Nu laddar jag för åtta ensamdagar med barnen... Johan åkte till San Fransisco för att gå på världens största utvecklarkonferens tidigt imorse (han gick upp vid 4, och jag kunde inte somna om...). Det är ju mest jag som varit borta långhelger, men ingen av oss har varit borta så länge som han nu ska vara. Jag fasar lite för allt ensamrodd men det ska nog gå, och jag är väldigt glad för hans skull.

Lördagen spenderade vi på skilda håll eftersom jag köpt biljetter till Ronja av en kompis som inte ville ha dem. Olivia hade redan sett den så jag tog med mig Nadia. Först åt vi lunch och sen gick vi på H&M  och handlade lite kläder och efter pjäsen träffade min farmor och fikade (åh varför tog jag ingen bild på henne och Nadia?!) och sen gick vi till H&M igen och kom inte hem förrän till middagen. 




På kvällen lagade vi tacos och de är ju såå mycket godare nuförtiden sen vi börjat göra egen tacokrydda. Sen blev det mellomys och båda barnen höll sig vakna hela vägen!

På söndagen åkte Johan som sagt och jag och kidsen var på ett TV4-event och träffade Gladiatorer, åt massor av godis från goodiebagen (inte jag, men dem...) och kollade på första avsnittet sen. Elias tyckte inte att det var superkul så han och jag fick knalla runt lite utanför teaterlokalen där det visades...

Bara Nadia som vågade komma nära gladiatorerna. 

El Gringo och Nadia

Björk gick bra...

Inga kommentarer: